طرح ویژه ارائه خدمات حمل و نقل به زوار مراسم ارتحال امام (ره) مرکز املاک: معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده آگاهی داد. به گزارش مرکز املاک به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی گفت: طرح ویژه تامین ناوگان و ارائه خدمات سفر ایمن و مطلوب بمنظور انتقال و بازگشت زائران شرکت کننده در سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با محوریت اداره کل راهداری استان تهران از امروز ۱۲ خرداد ماه شروع و تا روز دوشنبه مورخ ۱۵ خرداد ماه به مدت ۴ روز اجرائی و عملیاتی شده است. معاون حمل و نقل سازمان راهداری اضافه کرد: در این طرح نظارت دقیق بر عملکرد مدیران فنی شرکتها با رویکرد ارتقا سطح ایمنی سفرها، آماده و عملیاتی نگهداشتن تجهیزات حمل و نقل هوشمند از قبیل ترددشمارها، دوربین های نظارت تصویری، دوربین های کنترل سرعت، تابلوهای پیام متغیر و … بازدید و کنترل آنها بمنظور کالیبره شدن تجهیزات و ثبت اطلاعات صحیح در زمان اجرای طرح با همکاری نزدیک و تنگاتنگ با مرکز مدیریت راه های کشور، تاکید شده است. وی با اشاره به هماهنگی لازم با پلیس راه، اورژانس، و هلال احمر، اظهار داشت: هماهنگی های لازم با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای تامین کافی و مناسب عرضه سوخت در محورهای مواصلاتی استان، تعیین جایگاه های منتخب یا سیار برای عرضه سوخت به ناوگان مسافری با هدف ارائه خدمات سریع و در دسترس به ناوگان حامل زوار و… انجام شده است. وی بیان کرد: آمادگی و تجهیز راهدارخانه سطح استان تهران در صورت اضطرار و بروز شرایط بحرانی، همین طور بکارگیری قوا و تجهیزات عوامل راهداری در ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران در محورهای مواصلاتی، استفاده از مینی بوس، میدل باس، سواری کرایه در مسیرهای کوتاه درون استانی و بین استانی با مسافت کم برمبنای دستورالعمل های مربوطه بمنظور ایجاد امکان بکارگیری بیش از ظرفیت ناوگان اتوبوسی در مسیرهای بلند بین استانی. همچون وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برای هر چه بهتر انجام شدن مراسم است. معاون حمل و نقل سازمان راهداری افزود: ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانهای البرز، قم، قزوین، مرکزی و سمنان به عنوان استانهای معین هستند. شهرکی مسیرهای ارتباطی زوار جهت دریافت اطلاعات و انعکاس شکایات را به شرح زیر اعلام کرد؛ - اطلاع رسانی آخرین وضعیت جوی / ترافیکی بوسیله سامانه تلفن گویای ۱۴۱ و همین طور ارتباط با کارشناسان مرکز مدیریت راه ها. - اطلاع رسانی مسیر و مسافت به مردم بوسیله سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱. - دریافت انتقادات و پیشنهادات بوسیله سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱. - رسیدگی به شکایات مسافرین بوسیله دفاتر نمایندگی سازمان مستقر در پایانه های مسافری. - ارائه خدمات اطلاع رسانی بر روی سایت www.141.ir و اپلیکیشن ۱۴۱ جهت مشاهده کاربران. - ثبت و پیگیری شکایات بوسیله سایت www.141.ir. - ارائه خدمات اطلاع رسانی بوسیله پیامرسان ها در کانال های ۱۴۱ در رسانه های اجتماعی به کاربران. - اطلاع رسانی وضعیت جوی و ترافیکی بوسیله مرکز مدیریت راه و تابلوهای پیام متغیر منصوبه و فعال در راه. - انتشار اطلاعیه های مرکز مدیریت راه ها بوسیله رسانه ملی و پایگاه های خبری. منبع: مركز املاك 0.0 / 5 348 1402/03/13 14:10:55 تگهای خبر: استان , حمل و نقل جاده ای , خانه , خدمات این پست مرکز املاک را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط واحدهای ۶۰ متری محبوب ترین گزینه خریداران در بازار مسکن تحویل نخستین واحدهای نهضت ملی پرند با آورده ۷۵۰ میلیون تومانی قیمت سوله و عوامل موثر در تعیین آن از فروچاله ها تا باغ های خشکیده صدای هشدار بحران آب در جنوب ایران نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۵ بعلاوه ۱