سفر هیات ایرانی به افغانستان برای پیگیری توافقات اقتصادی

سفر هیات ایرانی به افغانستان برای پیگیری توافقات اقتصادی مرکز املاک: به گزارش مرکز املاک، هیاتی از ایران در مسافرت به افغانستان در جلسه ای با حضور نماینده ویژه ایران در افغانستان و مقامات اقتصادی طالبان به بررسی توافقات اقتصادی انجام شده بین ۲ کشور پرداختند.


به گزارش مرکز املاک به نقل از ایسنا، وزارت صنعت و تجارت افغانستان در پیامی در شبکه ایکس نوشت که عملیاتی سازی توافقات انجام شده اقتصادی با ایران در نشست دوجانبه میان هیات افغانستان به ریاست «نورالدین عزیزی»، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست «محمد کرمی»، استاندار سیستان و بلوچستان و با حضور «حسن کاظمی قمی»، نماینده ویژه ایران در امور افغانستان برگزار شد.
در این جلسه درمورد عملیاتی سازی توافقاتی در ارتباط با بندر چابهار و منطقه آزاد که در مسافرت «ملا عبدالغنی برادر»، معاون اقتصادی نخست وزیر و نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی افغانستان، میان ۲ کشور صورت گفته بود، بحث و تبادل نظر انجام شد.
در این جلسه با تاکید بر رقابتی سازی چابهار، اعلام گردید که ۲ طرف جهت بحث های بیشتر و عملیاتی سازی توافقات در یک کمیته فنی اقدام نمایند.


0.0 / 5
105
1403/07/15
11:46:16
تگهای خبر: استان , سفر
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین