رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر:

مطالبات تولیدکنندگان تجدیدپذیر صفر می شود

مطالبات تولیدکنندگان تجدیدپذیر صفر می شود به گزارش مرکز املاک، رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و راندمان انرژی برق اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده طی دو هفته آینه همه مطالبات تولیدکنندگان صنعت تجدیدپذیر پرداخت می شود.


به گزارش مرکز املاک به نقل از ایسنا، محسن طرزطلب در جمع خبرنگاران درباب آخرین وضعیت پرداخت بدهی تولیدکنندگان تجدیدپذیر، اظهار داشت: بدهی بزرگی به تولیدکنندگان انرژی تجدیدپذیر نداریم، روزهای گذشته منابعی در اختیار ما قرار گرفت و عمده تولیدکنندگان بدهی خودرا تا خردادماه دریافت نمودند و امیدواریم تا دو هفته آتی تمام مطالبات تولیدکنندگان بخش تجدیدپذیر را پرداخت نماییم.
وی ادامه داد: با اقداماتی که در گذشته رقم خورد عمده مطالبات پرداخت شده و اگر کسی مدعی است و طلبی دارد می تواند مراجعه کند تا آن هم طی دو هفته آتی پرداخت گردد.
رییس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و راندمان انرژی برق با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه تجدیدپذیرها، اظهار داشت: برای توسعه تجدیدپذیرها لازم بود که مجوزات خاصی را گرفتن نماییم که شامل مجوز ساخت داخل، ارزآوری و سازمان برنامه بود که این صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم از محل صندوق توسعه ملی قسمتی از این پروژه ها را اجرائی نماییم.
طرزطلب با اشاره به اعلام نارضایتی تولیدکنندگان برای عدم هماهنگی بین دستگاهها اظهار داشت: برای حل این مساله کارگروهی را به وجود آورده ایم تا بتوانیم بصورت متمرکز کارها را پیگیری نماییم، این مشکلات را قبول دارم و در صدد رفع آن ها هستیم.




منبع:

0.0 / 5
114
1403/07/12
11:52:06
تگهای خبر: توسعه , تولید , دستگاه , كارگر
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین