طرح ویژه ارائه خدمات حمل و نقل به زوار مراسم ارتحال امام (ره) مرکز املاک: معاون سازمان راهداری از اجرای طرح ویژه تامین ناوگان برای شرکت کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از امروز تا دوشنبه آینده آگاهی داد. به گزارش مرکز املاک به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی گفت: طرح ویژه تامین ناوگان و ارائه خدمات سفر ایمن و مطلوب بمنظور انتقال و بازگشت زائران شرکت کننده در سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با محوریت اداره کل راهداری استان تهران از امروز ۱۲ خرداد ماه شروع و تا روز دوشنبه مورخ ۱۵ خرداد ماه به مدت ۴ روز اجرائی و عملیاتی شده است. معاون حمل و نقل سازمان راهداری اضافه کرد: در این طرح نظارت دقیق بر عملکرد مدیران فنی شرکتها با رویکرد ارتقا سطح ایمنی سفرها، آماده و عملیاتی نگهداشتن تجهیزات حمل و نقل هوشمند از قبیل ترددشمارها، دوربین های نظارت تصویری، دوربین های کنترل سرعت، تابلوهای پیام متغیر و … بازدید و کنترل آنها بمنظور کالیبره شدن تجهیزات و ثبت اطلاعات صحیح در زمان اجرای طرح با همکاری نزدیک و تنگاتنگ با مرکز مدیریت راه های کشور، تاکید شده است. وی با اشاره به هماهنگی لازم با پلیس راه، اورژانس، و هلال احمر، اظهار داشت: هماهنگی های لازم با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای تامین کافی و مناسب عرضه سوخت در محورهای مواصلاتی استان، تعیین جایگاه های منتخب یا سیار برای عرضه سوخت به ناوگان مسافری با هدف ارائه خدمات سریع و در دسترس به ناوگان حامل زوار و… انجام شده است. وی بیان کرد: آمادگی و تجهیز راهدارخانه سطح استان تهران در صورت اضطرار و بروز شرایط بحرانی، همین طور بکارگیری قوا و تجهیزات عوامل راهداری در ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران در محورهای مواصلاتی، استفاده از مینی بوس، میدل باس، سواری کرایه در مسیرهای کوتاه درون استانی و بین استانی با مسافت کم برمبنای دستورالعمل های مربوطه بمنظور ایجاد امکان بکارگیری بیش از ظرفیت ناوگان اتوبوسی در مسیرهای بلند بین استانی. همچون وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برای هر چه بهتر انجام شدن مراسم است. معاون حمل و نقل سازمان راهداری افزود: ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانهای البرز، قم، قزوین، مرکزی و سمنان به عنوان استانهای معین هستند. شهرکی مسیرهای ارتباطی زوار جهت دریافت اطلاعات و انعکاس شکایات را به شرح زیر اعلام کرد؛ - اطلاع رسانی آخرین وضعیت جوی / ترافیکی بوسیله سامانه تلفن گویای ۱۴۱ و همین طور ارتباط با کارشناسان مرکز مدیریت راه ها. - اطلاع رسانی مسیر و مسافت به مردم بوسیله سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱. - دریافت انتقادات و پیشنهادات بوسیله سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱. - رسیدگی به شکایات مسافرین بوسیله دفاتر نمایندگی سازمان مستقر در پایانه های مسافری. - ارائه خدمات اطلاع رسانی بر روی سایت www.141.ir و اپلیکیشن ۱۴۱ جهت مشاهده کاربران. - ثبت و پیگیری شکایات بوسیله سایت www.141.ir. - ارائه خدمات اطلاع رسانی بوسیله پیامرسان ها در کانال های ۱۴۱ در رسانه های اجتماعی به کاربران. - اطلاع رسانی وضعیت جوی و ترافیکی بوسیله مرکز مدیریت راه و تابلوهای پیام متغیر منصوبه و فعال در راه. - انتشار اطلاعیه های مرکز مدیریت راه ها بوسیله رسانه ملی و پایگاه های خبری. منبع: مركز املاك 0.0 / 5 347 1402/03/13 14:10:55 تگهای خبر: استان , حمل و نقل جاده ای , خانه , خدمات این پست مرکز املاک را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط تحویل نخستین واحدهای نهضت ملی پرند با آورده ۷۵۰ میلیون تومانی قیمت سوله و عوامل موثر در تعیین آن از فروچاله ها تا باغ های خشکیده صدای هشدار بحران آب در جنوب ایران اعلام برنامه های سفر رئیس جمهور در عرصه راه و شهرسازی نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۷ بعلاوه ۴